FAQ

Algemene vragen

Hoe werkt het spaarsysteem?
Bij iedere aankoop van een supplement uit ons Gold-gamma krijg je punten. De “1 punt” zegels kan je op de spaarkaart kleven die bij elke bestelling wordt meegeleverd. De spaarkaarten zijn ook verkrijgbaar bij de verdelers van HS Horse Supplements. Bij aankoop van 1 liter/ 1 kg gold krijg je 1 punt, bij aankoop van 2 kg gold krijg je 2 punten en bij aankoop van 5 liter gold krijg je 3 spaarpunten.

Wat houdt de spaaractie in?
Bij iedere aankoop van een Gold-supplement krijg je spaarzegels afhankelijk van de hoeveelheid dat je aankoopt. Deze zegels plak je op de spaarkaart. Afhankelijk van hoeveel punten je hebt verzameld kan je deze inruilen voor en van onze spaaractieartikelen (dit zolang de voorraad strekt).

Hoe verzilver ik mijn spaarkaart?
U kan uw spaarkaart inruilen bij uw verdeler van HS Horse Supplements gamma of je kan deze via de post opsturen naar:


HS Horse Supplements
Lemmerstraat 2
B-2340 Beerse

Opgelet: bovenstaand adres is geen fysieke winkel en je kan hier zelf niet terecht.
Gelieve aan te geven wat u wenst te ontvangen en uw contactgegevens te noteren zodat we u kunnen contacteren indien nodig en u het gewenste artikel kunnen opsturen.  

Kan ik een product retour sturen?
Heb je via onze webshop besteld en zou je je product graag retour sturen? Je kan dit, indien gewenst, enkel doen indien de producten ongeopend en niet beschadigd zijn binnen de 7 dagen.
Let op! Enkel geldig op online bestellingen.

Hoe kan ik een product retour sturen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op (via telefoon, mail, contactformulier of social media). Geef ons je bestelnummer, welk product en met welke reden je dit retour wilt sturen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit samen te bekijken. Je kan deze achteraf terug bezorgen aan ons.

Moet ik de verzendkosten zelf betalen als ik iets retourneer?
Als je een product retour wilt sturen om eender welke reden, vallen de retourkosten voor jouw rekening. Indien je bestelling beschadigd aankomt ( al dan niet door leveringsdiensten) bekijken we samen de mogelijkheden.

Waar moet ik mijn promotie code invullen?
In je winkelmand kan je je promotie code invullen als je klikt op "ik heb een promotie code".

Waarom werkt mijn promotie code niet?
Promotie codes werken soms enkel op bepaalde producten, voor een bepaalde periode of zijn maar éénmalig te gebruiken. Zorg er zeker voor dat je de promotie code correct intypt en deze toepast in je winkelwagen. Om typefouten te vermijden raadden we je aan om de kortingscode altijd te kopiëren en te plakken.
Het is belangrijk om eerst je producten aan de winkelwagen toe te voegen en pas nadien de kortingscode in te vullen bij het afrekenen.

Je kan je bestellingen zowel met Creditcard, iDEAL, Bancontact als met PayPal betalen.

Beschadiging

Pakket beschadigd ontvangen? Neem foto's langs alle zijden van de verpakking en van het beschadigde supplement zelf. Bezorg ons de foto's zo snel mogelijk, zo kunnen wij een klacht indienen bij de leveringsdienst. We zorgen zo snel mogelijk voor een correcte afhandeling.

Productgerelateerde vragen

Al onze supplementen zijn samengesteld uit de hoogst kwalitatieve (natuurlijke) grondstoffen en bevatten geen vulstoffen. De supplementen zijn waar mogelijk vloeibaar omdat dit makkelijker en sneller wordt opgenomen door je paard. Sommige ingrediënten zijn niet verkrijgbaar in vloeibare vorm waardoor we enkel de beste kwaliteit aan poeders aanbieden.

Het "silver" gamma is ontworpen als basisondersteuning om uw stalmanagement te perfectioneren. Het "gold" gamma richt zich meer op het al dan niet oplossen van specifieke ongemakken. In beide gamma’s wordt uiteraard gebruik gemaakt van de meest kwalitatieve ingrediënten.

Bij het "gold" gamma maken we gebruik van meer specifieke ingrediënten van de beste kwaliteit. De "gold" supplementen bevatten doorgaans meer ingrediënten dan die van het "silver" gamma, waardoor de prijs verschillend is. 

Indien gewenst kan je verschillende supplementen combineren.

Afhankelijk van welke supplementen je gebruikt en afhankelijk van je paard(en), zou je (standaard genomen) na 7 dagen al verschil zien bij je paard(en).

Dit is afhankelijk van welk supplement dat je geeft en verschilt van paard tot paard. Aarzel niet om contact op te nemen met onze verdelers als je twijfelt over de duur en dosering van onze supplementen. 

Bevatten jullie producten doping?

Wij streven naar een volledig dopingvrij gamma. Daarom zijn onze supplementen voorzien van een 'NDS - No Doping Substances' label. 

Opgelet, als het "NDS - No Doping Substances" label niet vermeld wordt kan dit product dopinggevoelige bestanddelen bevatten. 

Verkrijgbaarheid

Onze supplementen zijn zowel online als bij onze verdelers te verkrijgen. Dit aan dezelfde prijs zoals vermeld op onze de site. 

In de menubalk onder "diverse" vind je ook "verdelers". Hier kan je zien welke verdeler/dierenarts/therapeut in jouw buurt onze supplementen aanbiedt.

Let op: mogelijks beschikken de verdelers niet over het gehele gamma

Je hoeft geen account aan te maken op onze website om te kunnen bestellen. Indien je graag op de hoogte blijft van je bestelling(en), acties, etc. raden we je aan om een account aan te maken.

Bij melding "Dit product is momenteel niet op voorraad en wordt zo spoedig mogelijk aangevuld" kan je het gewenste supplement nog wel bestellen. Deze wordt zo spoedig mogelijk nageleverd.
Wij houden je alvast op de hoogte van de planning van de nieuwe aanvulling van onze stock.

Wat is de levertijd?

Indien het product in voorraad is en besteld word voor 12u (met uitzondering van feestdagen en weekends), trachten wij binnen de drie werkdagen jouw bestelling te verwerken en te leveren. Houd er echter wel rekening mee dat dit afhankelijk is van de door u gekozen leveringsdienst en wij niet garant staan voor de leveringstermijn